Nu Börjar jag med min första BLOGG!

Hej hopp! nu e det dags att skriva en blogg!
Idag har det varit en seg dag, mycket prat på lektionerna om vitaminer och fett m.m.
och jag såg fram emot att gå in i köket men det var jätte trögt där också
Just nu ligger jag i min säg och pluggar på Vitaminer (fettlösliga & Vattenlösliga vitaminer)
Det är ganska kul men jag är så trött och orkar nästan inget ting.

Pratade med Ebbe via BDB PM om att vi måste träffas men som sakt jag ska inte tvinga honom att möta mig....

Jag tror att jag har sett Ebbe utan för en tygafär, men vet inte om det var han... jag har ju inte sett honom i IRL (såg en glimt av honom på GT Discot)

Nehe! Nu måste jag fortsätta med mitt arbete, Puss & God natt på er alla som sover!

XOXO://
Kim Berggren      ^^,
Student på Nyköpings Hotell & Resturange Skola


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback