Ursäkta röran!

Nu håller jag på med att fixa en lite snyggare mall till min blogg så den ska bli lite mer personligl...

Det kan ju ta lite tid att få ihop den bra men det ska gå fort hoppas jag!
Ska ävan försöka att hålla den uppdaterad mer om det senaste som händer.

Kommer att bygga en liten kaländer som kommer att bokas upp i om jag nu orkar att göra en sådan....

Men men snart så ska jag sova o det ska bli skönt!

Blogg:

Idag har det inte hänt mycket.... spelat GH på mitt Nintendo Wii som jag o syrran fick i julklapp...
det e fett kul att spela... är ganska trött i armar o fingrar nu så imorgon blir det nog sjunga som gäller lr något!
Läste på F´s Blogg, tråkigt med ditt förhållande.... men singel livet kan vara ganska så underhållande om man hittar dem vägarna!

Fick studiemedel idag så imorgon ska man gå en sväng ner på stan o se om det finns något vettigt att köpa!
Tror faktist att jag ska spara pengarna till en ny mobil istället fick en massa tröjor av mamma som jag ska fota o lägga ut så ni får se dem, nu blir jag snobb på riktigt... hehe!

Nehe... Snakade med E och sa att jag kommer ner en stund på nyår till Nyköping och festar en liten stund med er... F drick inte så jävla mycket innan jag har åkt... vill ju inte behöva skämmas över dig... haha!

Nee... nu ska jag sova!
Dröm sött my bby´s så hörs vi!

XOXO://
Kimpan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback